4 Eylül 2013 Çarşamba

Mac Alışverişim

        Mac ürünlerini ve kalitesini çok beğendiğim bir marka. Ben özellikle boş far paleti alıp  seçtiğim renklerle kendi paletimi oluşturuyorum. Bu şekilde oluşturduğum palet benim için daha kullanışlı oluyor. Hazır far paletlerini beğendiğim birkaç renk için alıyorum ve  bu paletlerde  bazı renkleri  hiç kullanmayabiliyorum. Kendi oluşturduğum far paletinin en güzel yanı farların kolay takılıp çıkarılması. Tatile yada bir yere gideceğim de istediğim renkleri palete yerleştiriyorum ve hemen çantaya atıyorum. Pratik kullanım sağlıyor.









1. Pro Palette Eye Shadow x15 Insert: 20 tl. Bende 4'lüsü de var. Bu paleti bütün farları bir yerde toplamak için aldım. Masanın üstünde oluşan dağınıklığı gideriyor.Far paleti için aldığım farların taneside 37 tl.




2. Ruj Chili : 50 tl. Kaahvemsi kırmızımsı çok hoş bir renge sahip.




3.Studio Finish Concealer Cache-Cernes: 55 tl. Kalıcı iyi bir kapatıcı.




4.  Eye Shadow Fard A Paupieres: 50 tl. Toprak tonlarında kullanışlı bir renk.




        Bana biraz pahalıya patlayan bir alışverişti. Kendimi uzun süre kullanacağım kaliteli ürünler diye teselli ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder