2 Eylül 2013 Pazartesi

Estee Lauder Take It Away Makyaj Temizleyici

          Merhabalar bugün size favori makyaj temizleyicimi tanıtacağım. Bence özenle yapılmış, uğraşılan makyajı çıkarmak için iyi bir makyaj temizleyici kullanılmalı. Hem cildi makyajdan arındırmak hemde cildi temizlemek  için kullanılan ürün kaliteli olmalı. Bazı makyaj temizleyicileri cildi yağlandırıyor bazıları ise cildi kurutuyor. Bir ürün herkese aynı derecede iyi gelecek diye bir durum yok. Bu durum bütün ürünler  için geçerli. Deneme yanılma yöntemiyle ben, benim için iyi olan makyaj temizleme ürününü buldum. 





           Estee lauder makyajı çıkarmada başarılı. Ağır makyajı  ve suya dayanıklı ürünleri çıkarmada bile çok iyi. Özellikle göz makyajını çıkarırken diğer makyaj temizleyicilerinde gözümü ovmam gerekirken bu üründe buna gerek kalmıyor. Makyaj temizleme ürünü pratik kullanıma sahip. Kapağı sayesinde istediğim kadar ürünü  alabiliyorum. Böylece ürünü israf etmiyorum. Hafif koyu bir kıvamı var.  Uzun süredir kullanıyorum ve anca yarıya indi. Tüm cilt tipleri için uygun bir ürün. Kullandıktan sonra ferahlık hissi veriyor. Kısacası vazgeçilmez ürünlerim arasına giren bir ürün oldu. 
        
              Sizin favori makyaj temizleyiciniz hangisi?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder