1 Eylül 2014 Pazartesi

Emotion || Love Deodorant ve Roll On

     Merhaba, Emotion Love deodorantının kokusuna bayılıyorum kendisi benim vazgeçilmez deodorantım. Benim gibi ağır kokuları sevmeyenler için İdeal hafif ve ferah. Bu yüzden yaz kış kullandığım bir deodorant.

                                                          Emotion love deodorant-Roll on




     İsminden anlaşılacağı üzere aşkın, duyguların, masumiyetin kokusu. Çiçeksi bir kokususu var. 
Üst notada: Portakal çiçeği, pembe biber 
Orta notada: Leylak, sümbül, salkım, amber çiçeği, odunsu notlar
Alt notada:  Pirinç pudrası, talk pudra akordu, iris. misk

                                                        Emotion love deodorant-Roll on


     Reklamlarda roll onunun çıktığını görünce hemen Watsons ve Gratis'lerde aradım ama bulamadım. Şansıma Kipa da buldum.

                                                        Emotion love deodorant-Roll on

     İçeriğinden bahsedeyim biraz pudralı bir roll on. İçeriğinde alkol yok ama alüminyum var. Roll on ve deodorantta temiz içerik arayanlara pek hitap etmeyen bir içeriği var. 

                                                     Emotion love deodorant-Roll on
      Benim için önemli olan diğer bir nokta ise kıyafetlerde roll on ve deodorantın iz yapmaması bu konuda da iyi. Özellikle roll on pudralı olmasına rağmen iz yapmıyor.  Tabiki de bütün roll onlar gibi terlemenizi önleyemiyor. Ama ter kokusunda etkili kokusu hemen uçmuyor. Terleseniz bile hoş kokusu devam ediyor. 

        Bir de benim için önemli olan bir konu yerli malı yani Türk Malı olması. Bu sebep bile benim ürün tercihimde önemli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder