5 Eylül 2014 Cuma

Elseve Extraordinary Oil || Renk Kusursuzlaştırıcı Bakım Yağı

     Denizden, güneşten ve malesefki boyamadan dolayı yıpranmış bi saçım var. Saçımın sağlıksız görünüşünü düzeltmek ve canlı durmasını sağlamak için uzun bir süredir kullandığım Elseve Extraordinary renk kusursuzlaştırıcı bakım yağını anlatacağım. 

                                                               Elseve Extraordinary Oil-Renk Kusursuzlaştırıcı Bakım Yağı

   Ben ilk önce yağ olmasından hoşlanmamıştım. Yıkadığım saça yağ sürmek ağırlaştırmak mantıklı gelmemişti. Kullanınca fikrim değişti. Ben kırmızı kapaklı olanı yani boyalı saçlar olanı kullanıyorum. Çok şık bir cam şişesi var ama çok ağır yanında taşıyamıyorsun. Pompalı oluşu çok iyi tam karında bi miktarı elinize alıyorsunuz bir kaç damla yetiyor. Bu yüzden ürün çok uzun süre gidiyor. 

                                                               Elseve Extraordinary Oil-Renk Kusursuzlaştırıcı Bakım Yağı

Bir kaç kullanım yöntemi var. Ben size benim uygulama şeklimi anlatacağım.

                                                                Elseve Extraordinary Oil-Renk Kusursuzlaştırıcı Bakım Yağı

       Ben duştan sonra saçımın suyunu aldıktan sonra 3-4 damla alıyorum ve saçma yediriyorum. Daha sonra saçımın kendiliğinden kurumasını bekliyorum.  Bazen de saçım kuruyken tarama öncesi kullanıyorum. Böylece saçım rahat taranıyor. Kullanım yöntemlerinden biri de şampuanlamadan önce saça uygulamak ama hiç bu şekilde kullanmadım. Bence en önemli özelliği saçı ağırlaştırmaması. Saçımda yağlanmış hissi vermiyor. Kullandığım süre boyunca saçlarımı daha canlı gösterdi. Hoş bi kokusu var. Kısacası hoşlandığım benim saçma uygun bi ürün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder