1 Ağustos 2014 Cuma

Magnolia // Tatlı Tarifi

                                                                               Merhabalar,

           Bu sıralar çok ünlü bir tatlı olan Magnolia neymiş birde ben yapayım dedim. Aslında ismini Newyork 'un ünlü patanesi Magnolia Bakery'den almış. İnternette tariflerine bakınca bir sürü tarifle karşılaştım. İçerinden birini seçerek yaptım.

Gerekli malzemeler:
                                  

         Muhallebiyi yaptıktan sonra biraz cupa koyuyorsunuz.Daha sonra robottan geçirdiğiniz Bebe bisküvisini koyuyorsunuz.Üstüne muzları koyuyorsunuz. Bir kat daha bu işlemi uyguluyorsunuz ve tatlınız hazır.Süslemek tamamen sizin yaratıcılığınıza kalmış ben üstünü fındıkla süsledim. Siz çilek kullanabilirsiniz. Yapımı kolay çok güzel bi tatlı. Yaz akşamları için ideal hafif sunumu şık bir tatlı.



                                                     

                                                       Fotoğraf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder