14 Ağustos 2014 Perşembe

Dekolte Bandı // Stick It

      Merhaba bugün size aldığım farklı bir ürünü tanıtacağım. Stick it yani bi anlamda yapıştırıcı/ bant özellikle dekolte kıyafetleri sabitleyen bant.


                                       Stick ıt-Dekolte bandı

     Ben görünüşünü kutusunu daksile benzettim. Çift taraflı bant ve güçlü bir bant bir tarafını cilldinize bir tarafını kıyafetinize yapıtırıyorsunuz. Ve ne açılma derdiniz var ne de sürekli çekiştirme. Büyük rahatlık sağlıyor.

                                      Stick ıt-Dekolte bandı

    Pratik bir kutusu var. Aynı bandı keser gibi kesme yeri var böylelikle istediğiniz kadarını kullanıyorsunuz. Özellikle straplez kıyafetler için muhteşem bir ürün.Bence farklı ve denemekten zarar gelmeyecek bir ürün.

                                       Stick ıt-Dekolte bandı


                                      Stick ıt-Dekolte bandı
14 lira gibi bir fiyatı vardı. Ben Forever New' den aldım ama internette bir çok sitede var. Farklı çeşitleride mevcut bana en kullanışlısı bu gibi geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder