29 Temmuz 2014 Salı

BAYRAM ALIŞVERİŞİM // TURUNCU KASA & GRATİS

                                                                  Günaydın !!!

      Bayram indirimleri bitmeden son kozmetik ve bakım alışverişimi yaptım. Kış için stok yaptım. Daha bir şey almak istemiyorum. Elimdeki ürünleri bitireceğim. İlk alışverişimi Turuncu Kasa'dan yaptım. İlk kez Turuncu Kasa'dan alışveriş yaptım. Bloglarda sürekli gördüğüm bir online alışveriş sitesi ama ürünler gerçek mi değil mi soru sürekli kurcaladı. Yine de alışveriş yaptım. Bu soruma cevaabımı anacak ürünleri kullanınca vereceğim . DDf 'nin tonik ve yüz temizleme jelini aldım. Umarım gerçektirler. Turuncu Kasa' dan alışveriş yapan varsa benimle fikrini paylaşırsa sevinirim.

                            

      İkinci alışverimi gratisten yaptım. Sadece gerekli ürünleri aldım. Sexy Mama ve eklips fırçaları ilk kez deneyeceğim bakalım övüldüğü kadar var mı? 
                       
                                          

       Bayram indirimlerini ufak sıyrıklarla atlattım. Umarım yaza kadar bir daha kozmetik alışverişi yapmam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder