10 Kasım 2013 Pazar

★★★★ EN İYİ BURUN BANDI ★★★★

BURUN BANTLARI GEREKLİ Mİ ?
    
    Bir çok markanın burun bandı mevcut olmasına karşın hepsi aynı etkiyi bırakmıyor.Burun bandı 1-2 hafta aralıklarla burun üstündeki siyah nokta ve tıkalı gözenekleri açarken işe yarıyor yaramasınada ne gerek var ben işaret parmaklarımı kullanıp burnumun üstünü temizliyorum diyorsanız diyecek sözüm yok...
İşte bendekler;


****Rituel de Beaute ; Siyah nokta ve kir temizleyiciyi Bim den almıştım ve 3,5 tl di. Paketinde 6 adet mevcut.Banyodan sonra burnumu üstünü ıslattıktan sonra parlak yüzeyi iyice yapıştırdıktan sonra 10-15 dk bekleyip çıkarıyorum ve bandın burnuma temas eden kısmında sanki tarlaya bişeyler ekmişçesine sırayla siyah nokta ve kirler oluyooo ve şaşırtıcı derecede iyi temizlemiş oluyor..Sende de ne burun varmış demeyin cidden işe yarıyor .

****Silky and Clear Nose Strip ;Siyah nokta temizleyici burun bandı Gratisten yine 3,50 civarında bir fiyata satın almıştım.Nedense kendisinden pek memnun kalmadım.Kullanım şekli aynı fakat burna yapışması ve temizleme gücü yeterli değil...Pakette 6 adet mevcut ve 2 haftada bir yapsanız size 3 ay yetecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder